tirsdag 17. november 2009

13.11.1009

Fredag 13 November forlovet jeg og Tom-Henning oss <3
Jeg lagde en god middag til oss, finnebiff! første gang jeg har prøvd å laget det selv, og jeg må si at det ble VELDIG vellykket, smakte kjempe godt :)

Tom-Henning kom hjem med ti kjempe nydelige røde roser til meg, jeg ble kjempe overrasket, for det har han aldri gjort før! Og ti røde roser betyr også :Vil du gifte deg med meg?
Han gikk ikke ned på et kne, men var romantisk nok for oss i massevis :)
Ble levende lys til middagen og is til dessert :) kosa oss masse!

Ble jo selvsagt en ringe runde til kjente og kjære etterpå for å fortelle den store nyheten! Det var det morsomste med det hele, for folk ble så overrasket :) Veldig koselig at så mange ble så glade på våre vegne :) Så takk til alle sammen for det :)
Ingrid hadde vel den beste reaksjonen av alle, som faktisk måtte felle en tåre og gå for seg selv litt! Hun er nå hærlig, er også hun som skal være forloveren min, så hun har en stor oppgave forran seg, men regner med hun klarer den oppgaven med glans!

Noen fast dato er ikke satt, men det kommer vi absloutt tilbake til om ikke så lenge ;) hehe :)

1 kommentar:

Hilde sa...

Dere er nå skjønne,klem fra mamma:)