fredag 25. desember 2009

Julaften vell overstått...

Ja, da var det blitt første juledag i år også, og den første julaften jeg har feiret borte fra hjemmen..
Det var litt rart, men noe så utrolig koselig! Glad for at jeg har slike flotte svigerforeldre som gjør alt for å få meg til å føle meg som hjemme :) *all ære til dem for en flott julaften*
det ble bare meg, tom-henning, gro, kjell-otto og leo i går, og vi spiste god mat, ble ribbe, steik medisterpølse og kaker, og herregud så godt det var! svoren på ribba ble helt perfekt, så da var middagen for min del reddet ;) og tressis på meg og tom-henning til dessert, mens svigers spiste hjemmelaget riskrem me rødsaus!

Det ble en god haug med julegaver under treet faktisk, Leo fikk 3 stk, leke og griseøre fra Svein Erik og Anette med ungene, og en stor pose med godbiter fra Gro og Kjell Otto + en kjempe morro leke som spratt rundt på gulvet! Dere kan tro gutten var i hundre!!!!!

jeg og Tom- Henning fikk:
  • Gro og Kjell Otto: Verktøykasse MED masse verktøy i.
  • Gro og Kjell Otto: Badevekt
  • Gro og Kjell Otto: snøspade til å ha i bilen
  • Gro og Kjell Otto: kniv + knivsliper
  • Gro og Kjell Otto: 2 000,-
  • Gro og Kjell Otto: Gavekort på XXL- 5 00,-
  • Gro og Kjell Otto: Gavekort på H&M- 5 00,-
  • Mamma og Pappa, Helena og Lasse: Tupperware brødboks + grønnsaksskrelle
  • Rainer: kakeformer og noen fancye grillvotter
  • Alvilde og August: Gavekort på Ålehns - 3 00,-
  • Svein Erik og Anette + unger: Bakebolle, to kniver og smørkost
  • Lise: Telys + røkelse m/holder
  • Tom- Henning: I-pod shuffle 2GB + gavekort- 1 500,- (kontanter)

Jeg må bare si TUSEN TAKK!!!!!!! Vi har bruk for absloutt alt vi fikk i julegave! føler at vi kanskje har gjort noe riktig i år, siden folk har vært så spandable!!!

Jeg hadde en kjempe fin dag, men nå gleder jeg meg til å komme hjem den 27 desember, for å feire nyttårsaften hjemme!!!

hei så lenge :)

Ingen kommentarer: