fredag 15. januar 2010

Lenge siden sist...

Jeg må få beklage at det er lenge siden sist jeg har oppdatert bloggen min! Men jeg har jobbet i ett siden vi kom hjem fra Glomfjord!
Den ene fridagen jeg har hatt var jeg på besøk hos Delancy og Poul, og såg nyleiligheten deres, de hadde akurat flyttet inn så var ikke så mye å se på enda :) Men fint var det fordet, kjempe fint kjøkken og bad, og stor stue og gang! Gratulerer til dere meg leiligheten!
Ellers så såg vi film og snakka masse om hva som hadde skjedd siden sist. Er et helt år siden sist jeg såg henne, da vi enda bodde i Finnmark <3
Og appropo Finnmark, så skal jeg, Tom-Henning og Leo dit neste helg, for å være med på 'Den Rimfrosne Reins Blot', og hilse på alle gamle kjente! Jeg gleder meg utrolig masse, skal bli godt å komme tibake til "gamle trakter" igjen! Men skal bli spennende med Leo siden han må sitte i flyburet sitt hele veien fra Oslo til Lakselv..... :S Men er han like flink som sist, så går det bare bra :)

Ellers så har vi fått gjort litt med forberedelser til bryllupet! Vi har nå fått en fastsatt dato, og tidspunkt!!!
Den store happeningen skal skje i Rakkestad Kirke, lørdag 16 juli 2011, kl 12.30!!!
Vi har også fått leid lokale, som har 30 overnattingsplasser, så nå skal folka bare komme ;) hehe :)
Fotograf har vi også fått booket!
Gjestelista er så og si bankers, men kan jo hende det plutselig kommer på flere :)
Men håper nesten ikke det, for har ikke plass rundt bordene.
Forret, middag og dessert er også fastsatt, så nå kan nesten dagen bare komme ;) hehe!
Er jo enda masse igjen å planlegge, men føler vi har kommet oss litt på vei i allefall!

Akkurat nå nyter jeg bare helg i grunn! Sitter å strikker litt på et babyteppe igjen, denne gang til Anniken som skal ha baby i midten av Mars, og får en liten gutt, blir veldig spennende :)
Og vi ble så heldige at vi ble valgt som Guforeldre til den lille jenta til Harald og Julie! Noe som var utrolig morsomt, og vi setter veldig stor pris på tilliten!

Det var det for denne gang, så satser vi på at det ikke blir like lenge til neste gang :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

I will not agree on it. I think nice post. Especially the title-deed attracted me to study the sound story.

Heidi sa...

HIPP HURRA!!!!! Vi gleder oss MASSE til bryllup!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Berre å begynn å planlegg reise forstår e! :D
Si ifra hvis da e nåkka e ska bidra me - stort eller smått! :D
E såååå gla på dine vegne søs! Kjempeklem fra store & små i Sykkylven! :*

Celine Pettersen sa...

takk :D jeg har faktisk noe jeg hadde tenke å spørre deg om! Du er jo så dyktig på sånne kort ting, og du kunne lært meg litt, eller om du har en bok men noe lurt??
Sånn til bordkort og invitasjoner og sånn :) ???

Live :) sa...

Såååå koselig innlegg Celine:) Er så glad på dine vegne altså <3 You lucky girl!! :) Det er ikke lenge til 2011:O åååå, det blir så koselig:) Vi snakkes snart<3

Anonym sa...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

Anonym sa...

i got a mention in your blog, coool =) =) delancy