søndag 13. desember 2009

3. Søndag i advent

Beklager lite oppdateringer men har jobbet veldig mye i det siste, og når jeg har hatt litt fri har jeg bare villet sitte i ro og slappe av :)
Men i går lagde jeg pepperkaker sammen med Marte og Emma, var kjempe koselig, fikk litt julesteming oppi alt styret, og så pyntet vi med melis og nonstop etterpå :) De ble ganske godte, faktisk!
Ellers så har jeg vært flink å fått pakket inn alle julegavene og fått sendt av gårde det som skulle sendes, så det eneste som mangler nå er pakken til min kjære mann og få julefri :)

Jeg skal jobbe hver eneste dag til uken, og jeg gruer meg litt for det kommer til å bli tungt! men så er det to uker fri etter det, og får lov til å reise hjem til mamma og pappa, og det er noe jeg gleder meg MASSE til! Alt for lenge siden jeg har vært hjemme.
Blir spennende å se hvordan Leo kommer til å reagere med så masse folk i hus, og det å reise med fly.... Og ikke minst hva familien syns om den lille gutten vår, som ikke er fult så liten lengre :)

Fagbrevet mitt er også kommet i hus!!!! Var en utrolig deilig følelse å få se det og få hengt det opp på veggen! Den gir meg mange gode minner å tenke tilbake på, og føler at alt jeg gikk i gjennom de to årene i Finnamark var vel verdt alt strevet :) Må si jeg er litt stolt av meg selv og jeg det jeg oppnådde.
Vært flink å fått hengt opp litt bilder på veggene også, så er blitt litt mer hjemmekoselig her, det har jeg savnet!

Ellers er det ikke så mye å fortelle, jeg lever og har det bra, og lengter etter ferie :)

Ingen kommentarer: