torsdag 14. mai 2009

Tiden Fremover

Ja da har svaret kommet :D Vi flytter til Oslo i Juli ! Tom- Henning har kommet inn på Krigsskolen på ingeniør linjen, så begynner der i August :) *stolt*

Jeg har bestått oppkjøring og har fått lappen :) Noe som er forferdelig deilig! slipper å være avhening av andre for å komme meg rundt!

Vi har kjøpt oss ny bil :) En Volvo V70 D5 :) og den er kjempe peeeen :) men får ikke kjørt den før vi kommer ned i sommer, var så dyrt å skulle frakte den til Finnmark, for en sjokk !

Jeg var hos frisøren i går og fikk meg helt ny sveis, fått en del fine kommentarer :) så regner meg folket syns det er bra :)
Reiser hjem til Glomfjord i morgen for å feire 17 mai med familien :D og jeg gleder meg noe helt vilt, har ikke sett dem på over 5 mnd, så nå skal det bli godt å komme hjem :)
Tom- Henning skal være med å treffe svigers for første gang, så det kan jo bli litt morsomt :)
Vi skal leie leiebil og kjøre fra Bodø, blir litt lettere å komme seg rundt sånn at han kan få se mest mulig av den flotte plassen jeg kommer fra :)
Det var alt for denne gang, legger ved et lite bilde av meg selv :) sånn at alle kan få se :)

1 kommentar:

Heidi sa...

Søøøøøta!!! *smask*
God tur heim, og kos dåkk på 17.mai!! :D :D