mandag 4. mai 2009

Telttur!




Jeg og Tom- Henning har kjøpt oss et helt nytt Bergans 4 mans telt, som vi måtte teste ut. Så vi gikk oss en tur over isen som dere ser ovenfor (nedrevann) og et lite stykke inn i skogen før vi slo leir. sanket inn litt tennved og litt vanlig fyringsved. Jeg klarte for første gang å fyre bål med samekniv og jokkasick *stolt av meg selv* :)
Været var kjempe flott, klar himmel og månen stakk litt frem og det var lyst hele natta!
Var heldig med litt varmt vær også, var ikke mindre enn +1 grader på det kaldeste og null regn hele natta gjennom.
Vi grillet litt karbonader på bålet, må innrømme at jeg svidde dem litt *mester kokken selv*, men til mitt forsvar hadde vi ikke med oss smør ut :)
Laget Tom- Henning sin speialitet, Brød, Ketsjup og Ost på bålet, enkelt, men veldig godt!
Alt i alt, en kjempe flott tur!!
Blir mange fler i løpet av sommeren som kommer :)

Ingen kommentarer: