tirsdag 27. oktober 2009

Litt oppdatering trengs....




Ja, jeg har vært slapp med bloggen min, siden MAI !!!

Men her kommer en oppdatering av hva som har skjedd siden da :)
Jeg og Tom- Henning har flyttet til Oslo og trives kjempe godt her :) Bor rett i skogen og det er flott siden vi har en liten Rottweiler valp som trenger å gå noen turer om dagene :)

Voffen heter Leo og er nå 6 1/2 mnd gammel, og vi skal faktisk på utstilling med han neste helg :) det blir kjempe spennende, spent på hva dommerne har å si på han :)

Ellers å trener vi han i Norske redningshunder, og det liker både han og jeg kjempe godt :) Er så deilig å være ute i skogen sammen med hundene og nye folk :) Er kommet på et kjempe flott lag, vi trives :)


Vi har fått noen kjempe snille naboer fra Tromsø :) De har en liten Lapphund valp som er en mnd eldre enn Leo og de er blitt beste venner :) De er så søte sammen, og leker voldsomt, kan holde på i evigheter :) hehe :)

til helgen skal det være kadettball, og det er jeg litt spent på, for i forkant av ballet har vi måttet vært med på Takt og Tonekurs å lært oss å danse, spise pent og gå pent :) så dette kan jo bli bra :) Har kjøpt meg en kjempe fin kjole i tillegg, men som var dyyyyr, 2800 kr bare for kjolen, så ble det sjal til 300 kr og sko til 250 da :) hehe :)

Skal ta bilder til helgen å legge ut :)

Ellers er det ikke så mye å fortelle på denne fronten da :)

Ingen kommentarer: