søndag 21. februar 2010

Lenge siden sist... Igjen!

Det er nå søndag, og det har vært deilig med helg og et par dager med fri!
Har vært sammen med Delancy og 6 av vennene hennes fra bla. Skottland, Frankrike og Holland. Har vært litt stress å måtte snakke engelsk hele helgen, men etter hvert gikk det i grunn på skinner :)
De kom til norge på besøk pga Delancy fyllte 21 år i går og vi skulle feire :)
Vi ble skikkelig uheldig med været, sånn ca -15 og MASSE vind! så de måtte stenge flere av rutene på T-Banen noe som førte i STOR kø, og masse ergelse for oss som satt ute å frøs!!!!
Men det er nå sånn som skjer av og til!

Siden sist så har jeg begynt å jobbe som ringevikar for et firma som heter barnehageressursen, og trives veldig godt! Har vært så heldig at jeg har fått to faste dager i uken i en barnehage frem til påske! og skal være der hele uken som kommer! Ungene er så snille og bare rett og slett hærlige, og jeg trives godt med andre voksne på avdelingen, og dagene bare flyr av gårde!
Så vi får se hvor lenge jeg holder på der, satser på å få noe mer fast hos en barnehage etterhvert!

Ellers så har vi bare ryddet og ordnet i leiligheten i dag, prøve å få det litt levbart!!! Er godt når det er ryddig, men super vanskelig å holde det ryddig av en eller annen rar grunn ??? hehe!

Jeg og Tom-Henning var så heldig at vi ble Guforeldre 18. Februar til den lille jenta til Harald og Julie! Perfekt lita jente på 50 cm og akkurat passe tung <3
Så nå er det bare å få bestilt flybiletter hjemover ei helg for å hilse på!
Alt var vell med både mor og barn! Julie var kjempe flink, og det var fort over!
Masse gratulerer til de to!

Nå skal jeg bare slappe av forran TV'en til jeg må hente klesvasken og sette på en til!

Ingen kommentarer: