onsdag 29. oktober 2008

Årets første snøfall

Ja, da var endelig årets første snøfalllagt seg på bakken her oppe i Finnamark :)
Er så fint når snøen har lagt seg, alt er hvitt og pent :)


Dette bildet ble da tatt kl kvart over syv i morges :)

Tatt på vei hjem fra middag i dag kl 5 :) ligger litt snø i trærne :) var skikkelig fint å gå tur med Mozart :) og så var han så snill atte, bare lekte seg i snøen og syns det var stas :) veldig koselig :)


Skjønne gutten ute på tur :) han hørte en bil, så ble skikkelig oppmerksom :)


Jeg håper virkelig at snøen har kommet for å være :) ble ikke så mye snø her oppe i nord i fjord, var kommet til midt i desember og det var like mye snø da, som det er ute nå... det er ikke bra... skal hjem om ikke så veldig mange dager heller, så håper det er litt snø der å da :)


4 kommentarer:

Heidi sa...

Helt enig, alt blir liksom så reint og lyst når snøen legger seg over som et hvitt teppe! Så lenge snøen får ligge så har jeg absolutt INGENTING i mot den jeg altså!! ;D
Hundepasser? Så artig! Skikkelig skjønn hund! :D
E forresten på tide at du tar de en tur heim og slit de to foreldran vårres vekk fra Jorda rund på 80 dager! ;P Go klem fra me & gutta boyz i winter wonderland! :D

Celine Pettersen sa...

Hehe :) det er faktisk ikke så lenge igjen til jeg skal hjem, reiser på tirsdag :) snakket med mamma her om dagen, dun har jo rundet spisset over 7 gang, da sa jeg til henne at hun ikke hadde noe liv, så når jeg kommer hjem blir det andre boller ;) hehe !
Ja, han er så skjønn, han heter Mozart, virkelig snill hund :)
Etter jul må vi finne ut når det passer at jeg kommer en tur på besøk :)

Heidi sa...

Ja 7 ganga...på hver pc!!!! *dåååån*...de e jo like mange ganga som... som me!! *rødme*
*hoho*
Håpa du kosa de heime!
Sku ikke du te Egypt over nyttår da????
Vi vil gjerne ha besøk ja!! :D :D

Celine Pettersen sa...

å joda :) 20 februar reiser jeg avgårdet til Sharm El Sheikh :D gleder meg masse :D skal bli skikkelig deilig å komme seg til varmere strøk :)
Men da må vi jo skjekke litt over nyttår når det kan passe :) så tar jeg meg en tur :D